FAQ

FAQ

Hier enkele vaak gestelde vragen met antwoorden. Vind u uw antwoord niet? Contacteer support

Dit kan op enkele manieren, als u nog geen account hebt of niet bent ingelogd:

Vanaf daar kiest u uw gewenste account type en volgt u de stappen naar het registratieformulier.

Na het verzenden van het registratieformulier ontvangt u een automatische email om uw paswoord in te stellen.

Uw account is persoonlijk, vanaf hier kan u uw bedrijf en inhoud toevoegen en beheren.

U moet hiervoor eerst een account aanmaken zoals hierboven beschreven. Eénmaal uw account werd geactiveerd en ingelogd, navigeert u naar de knop rechts bovenaan "Mijn Account" of naar het gebruikers-icoon met dropdown-menu. Eénmaal in uw account kan u uw bedrijf toevoegen via de rode knop "Maak eerst uw bedrijf aan". Dit leidt naar een invulformulier, éénmaal opgeslagen is dit onmiddellijk zichtbaar op de website, U kan later steeds wijzigingen aanbrengen.

U moet hiervoor eerst een account aanmaken evenals uw bedrijf toevoegen zoals hierboven beschreven. Eénmaal uw bedrijf werd aangemaakt verschijnt er een menu in uw persoonlijke account waar u allerlei inhoud kan toevoegen naargelang uw account-type, o.a. projecten, producten, vacatures etc. U kan er dan tevens een artikel indienen of een event toevoegen.

Ja dat kan, maar huidig is dit enkel mogelijk door 2 verschillende accounts aan te maken. U kan momenteel geen 2 bedrijven koppelen aan één account. Deze functionaliteit bekijken wij op termijn.

Jazeker, zolang de proefpersiode strekt, huidig tot en met mei 2021. Na de proefperiode kan u nog steeds kiezen om uw account door te zetten of niet, zonder verplichtingen. Het verderzetten van een account gaat niet automatisch dus u ontvangt geen onverwachte facturen.